Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Φωτιά εν κινήσει υπό ανεξακρίβωτες συνθήκες, πήρε τη νύχτα ένα λεωφορείο του ΟΑΣΑ στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας στο ύψος της Μεταμόρφωσης. Ο οδηγός εγκατέλειψε το όχημα, που ήταν άδειο από επιβάτες, και η φωτιά κατασβέστηκε.
















