Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Το κανάλι της Βουλής επανέρχεται σε συχνότητα της ΕΡΤ
Οπως έγινε γνωστό από τον Γενικό Γραμματέα της Βουλής Θάνο Παπαϊωάννου, το κανάλι της Βουλής εκπέμπει από τη συχνότητα EΡT HD.
Οπως ανέφερε ο κ. Παπαϊωάννου, για την εξέλιξη αυτή προηγήθηκε συμφωνία ανάμεσα στη Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών, τον εκκαθαριστή της ΕΡΤ κ. Γκίκα Μάναλη και το υπουργείο Οικονομικών στην κυριότητα του οποίου έχουν περιέλθει οι συχνότητες της ΕΡΤ.
















