Μετά την Ευρώπη η Κλαυδία φαίνεται να κατακτά και τη Νέα Υόρκη, αφού η εικόνα της φιγουράρει στην εμβληματική Times Square, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας στην παγκόσμια καμπάνια «Equal» του Spotify.
Η Κλαυδία επελέγη ως πρέσβειρα της Ελλάδας στην καμπάνια Equal με το τραγούδι «Συντρίμμια», το οποίο περιλαμβάνεται στο επιτυχημένο album «Αστερομάτα» που κυκλοφορεί από την Arcade Music και την Panik Records και έχει γίνει χρυσό, με περισσότερα από 55 εκατομμύρια streaming points.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, που έχει στόχο την ενίσχυση της φωνής των γυναικών στην παγκόσμια δισκογραφία, η φωτογραφία της ερμηνεύτριας εμφανίζεται σε γιγαντοοθόνη στη φημισμένη πλατεία της Νέας Υόρκης, ενώ αποτελεί παράλληλα εξώφυλλο της playlist Equal Greece.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η πρωτοβουλία Equal στοχεύει στην ανάδειξη και ενδυνάμωση των γυναικών στη διεθνή μουσική σκηνή. Στο πλαίσιο αυτό, η Κλαυδία κοσμεί παράλληλα το εξώφυλλο της playlist Equal Greece, ενώ το τραγούδι της έχει ενταχθεί και στην παγκόσμια λίστα Equal Global, μαζί με καλλιτέχνιδες από περισσότερες από 40 χώρες.
Η ίδια η ερμηνεύτρια χαρακτήρισε τιμή της να είναι η πρεσβευτής του Spotify Equal για την Ελλάδα. «Μέσω της μουσικής, έχουμε τη δύναμη να ενισχύσουμε τις φωνές και τις ιστορίες των γυναικών, φροντίζοντας να ακούγονται δυνατά και καθαρά. Σε κάθε γυναίκα εκεί έξω – ας συνεχίσουμε να εμπνέουμε, να δημιουργούμε και να σπάμε εμπόδια μαζί» έγραψε σε ανάρτησή της.