Μια νέα λειτουργία η οποία έρχεται να εξυπηρετήσεις άτομα με προβλήματα ακοής προστίθεται σε αυτές που παρέχει το τηλεφωνικό κέντρο 1555.
Συγκεκριμένα η νέα υπηρεσία «Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα» μέσω της οποίας δίνεται η δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού είναι πλέον στη διάθεση των χρηστών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, πολίτες με προβλήματα ακοής θα μπορούν να εξυπηρετούνται στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης με εξειδικευμένους εκπροσώπους, εκπαιδευμένους στη θεματολογία του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, επισκέφθηκε το τηλεφωνικό κέντρο και παρακολούθησε σε πραγματικό χρόνο τη διαδικασία ορισμού ραντεβού από το site του 1555 για την υπηρεσία της νοηματικής, συνομίλησε με υπαλλήλους της υπηρεσίας και τον διερμηνέα της νοηματικής που βρίσκεται στο τηλεφωνικό κέντρο, ενώ παρακολούθησε και δοκιμαστικό βιντεοκλήσης μεταξύ υπαλλήλου/διερμηνέα και πολίτη με προβλήματα ακοής.
Η διαδικασία για την υποβολή αιτήματος ραντεβού γίνεται μέσω της ιστοσελίδας https://1555.gov.gr, με κωδικούς Taxisnet, μέσω της ψηφιακής εξυπηρέτησης του 1555, ενώ η υπηρεσία λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00. Στην ιστοσελίδα του 1555, https://1555.gov.gr/vinteoklisi-stin-noimatiki, υπάρχει αναρτημένο σχετικό βίντεο.