Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Την Παρασκευή 16 Μαΐου 2025 στις 19:30 στην πλατεία Γενοκτονίας (Γκορυτσά Ασπροπύργου) θα πραγματοποιηθεί η Εκδήλωση Μνήμης και Τιμής για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου του Συλλόγου Ποντίων Ασπροπύργου «Οι Ακρίτες του Πόντου».
Το ΔΣ του συλλόγου απευθύνει κάλεσμα για συμμετοχή καθώς όπως αναφέρει είναι «χρέος όλων μας να τιμήσουμε τις 353.000 αδικοχαμένες ψυχές!».

















