Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Κανονικά θα λειτουργήσουν απόψε το μετρό και το τραμ ως τη λήξη της κυκλοφορίας, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, καθώς το Μονομελές Πρωτοδικείο έκρινε παράνομη τη στάση εργασίας που είχαν προκηρύξει για απόψε έξι σωματεία εργαζομένων.
Οι εργαζόμενοι ωστόσο, οι οποίοι διαμαρτύρονται για εργασιακά ζητήματα, δηλώνουν ότι θα αγνοήσουν την απόφαση και θα προχωρήσουν σε στάση.
















