Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Το πρώτο μετάλλιο για την ελληνική αποστολή στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κ20 της Ιερουσαλήμ είναι γεγονός, και ήρθε από τα χέρια του Δημήτρη Αντωνάτου στη σφαιροβολία.
Ο Έλληνας πρωταθλητής έκανε εξαιρετικό αγώνα.
Στην έκτη του βολή ο Αντωνάτος βελτίωσε το ατομικό του ρεκόρ με 19,31 μ. και κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο. Το προηγούμενο ρεκόρ του ήταν στα 19,30 μ., και το είχε σημειώσει στον προκριματικό της διοργάνωσης.
















