Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
«Ακόμη έξι ναυτικοί μας που ήταν στην Ουκρανία, έφτασαν πριν λίγο στη Μολδαβία, με την επιχείρηση Νόστος 5 που οργάνωσε με επιτυχία το Υπουργείο Εξωτερικών», αναφέρει σε δήλωσή του στην προσωπική του ιστοσελίδα ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης.
Προσθέτει ότι συνολικά 10 Έλληνες ναυτικοί επαναπατρίστηκαν με ασφάλεια.
















