pontosnews.gr
Κυριακή, 21/12/2025
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Videos
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
pontosnews.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων

Το Περιστέρι φιλοξένησε ένα… ακίνητο ταξίδι στο χρόνο, με κλασικά αυτοκίνητα

Η Αγαθή Χατζή πήγε στην εκδήλωση Athens Classic Car Meeting 2021 στο Εκθεσιακό Κέντρο του Δήμου Περιστερίου

29/11/2021 - 4:03μμ
Θρυλικοί «σκαραβαίοι» στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, από την Ελληνική Λέσχη Κλασικού Αυτοκινήτου (φωτ.: pontosnews.gr)

Θρυλικοί «σκαραβαίοι» στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, από την Ελληνική Λέσχη Κλασικού Αυτοκινήτου (φωτ.: pontosnews.gr)

Κοινοποίηση στο FacebookΜοιράσου το στο TwitterΜοιράσου το στο Whatsapp

Κάποια οχήματα είναι ιδιαίτερα γιατί κουβαλούν στους κινητήρες, στις αναρτήσεις και στα σασί τους πολλές ιστορίες από το παρελθόν. Είναι τα κλασικά αυτοκίνητα που υπάρχουν ακόμα χάρη στο μεράκι κάποιων ανθρώπων που αφιερώνουν χρόνο και χρήματα, και δίνουν πολλή αγάπη για να τα διατηρήσουν.

Το Εκθεσιακό Κέντρο του Δήμου Περιστερίου φιλοξένησε χθες, Κυριακή 28 Νοεμβρίου, περίπου πενήντα κλασικά αυτοκίνητα στην εκδήλωση Athens Classic Car Meeting 2021.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λέσχης Κλασικού Αυτοκινήτου Τάσος Σμυρλόγλου, ιδιοκτήτες κλασικών αυτοκινήτων αλλά και η αντιδήμαρχος Περιστερίου Μαίρη Τσιώτα μίλησαν στο pontosnews.gr με αφορμή την εκδήλωση.

Η Μαίρη Τσιώτα τόνισε μεταξύ άλλων πως ο Δήμος Περιστερίου υποστηρίζει πάντα τέτοιες εκδηλώσεις. Συγκεκριμένα μας είπε: «Έγινε μία πρόταση από την Ελληνική Λέσχη Κλασικών Αυτοκινήτων και εμείς ανταποκριθήκαμε. Η υποστήριξή μας σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις για μας είναι δεδομένη. Έχουμε άλλωστε και τους κατάλληλους χώρους για να τις φιλοξενήσουμε. Ως δήμος υποστηρίζουμε τους ανθρώπους που δουλεύουν με μεράκι, αλλά βάζουν και κάτι από τον εαυτό τους σε ό,τι κάνουν. Και οι άνθρωποι που έχουν αυτά τα αυτοκίνητα τα διατηρούν με το μεράκι και τον πολύτιμο χρόνο τους».

Η αντιδήμαρχος Περιστερίου Μαίρη Τσιώτα με τον πρόεδρο της Ελληνικής Λέσχης Κλασικών Αυτοκινήτων Τάσο Σμυρλόγλου (φωτ.: αρχείο Δήμου Περιστερίου)

Ρωτήσαμε την αντιδήμαρχο Περιστερίου εάν τώρα, με την επιδημία του κορονοϊού, αυτές οι εκδηλώσεις αποκτούν και μια ιδιαίτερη σημασία. «Σίγουρα. Η συγκυρία μάλιστα ήταν τέτοια που παράλληλα λειτουργούσε στον ίδιο χώρο και το εμβολιαστικό κέντρο, οπότε και αυτοί που πήγαιναν για τον εμβολιασμό τους μπορούσαν να δουν τα αυτοκίνητα, αλλά και αυτοί που πήγαιναν για την έκθεση έβλεπαν τους άλλους πολίτες που πήγαιναν να εμβολιαστούν. Ήταν μια διπλή δράση που πραγματικά μας χαροποίησε», τόνισε.

Cintroen 2CV του 1984 (φωτ.: pontosnews.gr)

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λέσχης Κλασικού Αυτοκινήτου Τάσος Σμυρλόγλου έχει στην κατοχή του δύο «σκαραβαίους». Το θρυλικό μοντέλο μάλιστα είχε την τιμητική του στην εκδήλωση, καθώς οι «σκαραβαίοι» υπερτερούσαν αριθμητικά έναντι των άλλων κλασικών αυτοκινήτων.

«Σήμερα βρίσκονται εδώ περίπου πενήντα αυτοκίνητα. Το πιο καινούργιο είναι ένα BMW 316 του 1991. Το παλαιότερο είναι ένα Opel Rekord του 1957», δήλωσε στο pontosnews.gr ο Τάσος Σμυρλόγλου.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λέσχης Κλασικών Αυτοκινήτων Τάσος Σμυρλόγλου (φωτ.: pontosnews.gr)

Η Ελληνική Λέσχη Κλασικών Αυτοκινήτων αριθμεί 120 μέλη και ιδρύθηκε το 2006. «Η έδρα μας είναι στην Καρύταινα. Τα γραφεία μας εδώ, βρίσκονται στα Άνω Λιόσια», εξήγησε ο πρόεδρος.

Σχετικά με το πώς ξεκίνησε η σχέση του με τα κλασικά αυτοκίνητα, δήλωσε: «Αγαπούσα τα αυτοκίνητα από πολύ μικρός. Ο πατέρας μου είχε έναν σκαραβαίο τον οποίο αναπαλαίωσα. Σήμερα έχω δύο σκαραβαίους στην κατοχή μου. Πολλοί εκδηλώνουν την αγάπη τους για τα κλασικά αυτοκίνητα. Το βλέπω κάθε φορά  στις εκθέσεις και στις διάφορες οργανώσεις που πάμε. Πολλοί από αυτούς μπαίνουν στη διαδικασία να αποκτήσουν το δικό τους κλασικό αυτοκίνητο».

Ένα VW 1303 του 1973 (φωτ.: pontosnews.gr)

Έκθεση κλασικών αυτοκινήτων χωρίς το βαν της VW δεν γίνεται. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι του 1979 (φωτ.: pontosnews.gr)

Ουσιαστικά όμως είναι ένα χόμπι που απαιτεί εκτός από προσωπικό χρόνο και αρκετά χρήματα. «Τις περισσότερες φορές το πρόβλημα είναι να βρούμε τα απαραίτητα ανταλλακτικά. Για να βρεις τα γνήσια, εκτός από το ότι είναι δύσκολο, πρέπει να τα πληρώσεις και πολύ ακριβά», παραδέχθηκε ο Τάσος Σμυρλόγλου.

Εάν κάποιος θελήσει να μπει στη διαδικασία να αποκτήσει το δικό του κλασικό αυτοκίνητο θα πρέπει να υπολογίσει και το κόστος της αναπαλαίωσης. «Μπορεί να βρει κάποιο με 1.000 ευρώ και με την αναπαλαίωση να του πάει και 10.000. Εξαρτάται σίγουρα από το μοντέλο και τι εργασίες πρέπει να γίνουν», τόνισε.

Cantillac Thunderbird (φωτ.: pontosnews.gr)

Το εκπληκτικό εσωτερικό της συλλεκτικής Cantillac Thunderbird (φωτ.: pontosnews.gr)

Κάποιοι από τους συλλέκτες τα χρησιμοποιούν και στην καθημερινότητά τους, όμως πρόκειται για… δαπανηρή συνήθεια. «Καταρχάς ένα κλασικό αυτοκίνητο καίει παραπάνω καύσιμα σε σχέση με τα καινούργια, αλλά το βασικό πρόβλημα είναι ότι κινδυνεύει να του το χτυπήσουν. Και είναι δύσκολο να το επισκευάσεις γιατί δεν βρίσκονται εύκολα τα ανταλλακτικά. Έτσι οι περισσότεροι τα έχουν κυρίως για εκθέσεις», ανέφερε στο pontosnews.gr ο Τάσος Σμυρλόγλου.

Mini Cooper 850, μοντέλο του 1975 (φωτ.: pontosnews.gr)

Ο Γιάννης Θεοδωράκης έχει στην κατοχή του ένα Opel Rekord του 1958. Ήταν το αυτοκίνητο που ήθελε απ’ όταν ήταν παιδί, και τελικά το απέκτησε το 1999.

«Το αγόρασα και το έφτιαξα σιγά-σιγά. Όταν το βρήκα ήταν σε σχετικά άσχημη κατάσταση. Σκεφτείτε ότι το αμάξωμά του το είχαν βάψει με λαδομπογιά. Ταλαιπωρηθήκαμε λιγάκι να την αφαιρέσουμε. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι του 1958. Η εταιρεία το έβγαζε ως το 1961. Ήταν η μόδα εκείνης της εποχής οι λοξές κολόνες, τα στριφογυριστά παρμπρίζ, τα στρογγυλά φώτα και αυτή τη μάσκα. Το ίδιο όπως και το Simca του 1956-1957», είπε στο pontosnews.gr.

Ο Γιάννης Θεοδωράκης, ιδιοκτήτης του Opel Record του 1958 (φωτ.: pontosnews.gr)

Όπως εξήγησε, από μικρό παιδί του άρεσαν τα αυτοκίνητα, κυρίως αυτά των δεκαετιών του 1920, του 1930 και του 1940. «Όταν βγήκε το 1978 η ταινία Γρανίτα από λεμόνι ζητήσαμε από τον πατέρα μου να μας πάρει το δίσκο της ταινίας. Πάνω είδα ένα τέτοιο αμάξι και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ότι όταν μεγαλώσω θα αποκτήσω ένα σαν αυτό. Από τα αγαπημένα μου μοντέλα είναι και η Chevrolet», ανέφερε.

Το βασικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένας ιδιοκτήτης κλασικού αυτοκινήτου είναι με τα ανταλλακτικά. «Βέβαια εξαρτάται και από το μοντέλο. Σε κάποια μπορείς να βρεις σχετικά εύκολα. Σε κάποια άλλα όμως πολύ δύσκολα. Ευτυχώς υπάρχουν και κάποια ιμιτασιόν. Αυτό μας εξυπηρετεί. Στο μοντέλο που έχω αντιμετωπίζω μεγάλο πρόβλημα να βρω ανταλλακτικά, σε σχέση για παράδειγμα με τους “σκαραβαίους” που φτιάχνονταν μέχρι και πριν από λίγα χρόνια», υπογράμμισε.

Ο Γιάννης Θεοδωράκης αγαπά και τον Ροζ Πάνθηρα, τον ήρωα των παιδικών του χρόνων. «Με διασκέδαζε από παιδί με τις καλές πράξεις αλλά και τις γκάφες του. Για μένα το ροζ είναι και το χρώμα της αγάπης», ανέφερε και πρόσθεσε ότι τα μηνύματα που έχει πάνω το αυτοκίνητό του δεν είναι τυχαία, αλλά ο «κράχτης» του για τον αγώνα της αγάπης του και ένας τρόπος για να δίνει τις συμβουλές του.

Το κλασικό αυτοκίνητο του Γιάννη Θεοδωράκη έχει την προσωπική του σφραγίδα (φωτ.: pontosnews.gr)

Το αυτοκίνητο του Γιάννη Θεοδωράκη εκτός από τον ίδιο μεταφέρει και τις απόψεις του (φωτ.: pontosnews.gr)

Το ροζ Opel Rekord του 1958 τις Κυριακές βγαίνει από το γκαράζ. «Τα κλασικά αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες και θέλουν μεγάλη προσοχή. Επίσης εξαρτάται από τις πινακίδες που έχει το καθένα. Αυτά για παράδειγμα που έχουν ιστορικές πινακίδες έχουν άλλες υποχρεώσεις και δικαιώματα», είπε ο Γιάννης Θεοδωράκης που έχει στην κατοχή του και ένα μοντέλο του 1967, επίσης δίπορτο αλλά με μεγάλα κυβικά.

Ένα Zastava 750 μοντέλο του 1973 έχει στην κατοχή του εδώ και τρία χρόνια ο Γιώργος Δρακόπουλος, ο οποίος μοιράστηκε μαζί μας την αγάπη του για τα κλασικά αυτοκίνητα.

«Ασχολούμαι πολλά χρόνια με συλλεκτικά αυτοκίνητα. Ήμουν γενικός γραμματέας στο Σύλλογο Διατηρήσεως Ιστορικών Οχημάτων. Ήταν σπουδαία εμπειρία αυτή για μένα» είπε, τονίζοντας και εκείνος το θέμα των ανταλλακτικών. Μάλιστα, ανέφερε ότι για ένα στρατιωτικό ασθενοφόρο έγινε παραγγελία ανταλλακτικών από τις ΗΠΑ, και συγκεκριμένα από το Ιλινόις.

Το Zastava του Γιώργου Δρακόπουλου (φωτ.: pontosnews.gr)

Τον ρωτήσαμε εάν κυκλοφορεί με το Zastava 750 που είχε στην έκθεση: «Αυτό το αυτοκίνητο δεν το κυκλοφορώ. Πριν από δύο μήνες που το είχα παρκαρισμένο μπροστά στο σπίτι μου το τράκαραν. Λόγω των ανταλλακτικών, όπως είπα, είναι δύσκολη η επισκευή τους. Ιδιαίτερα όταν είναι κάποιο μοντέλο του 1973, όπως αυτό, ή ακόμα πιο παλιό».

Όπως σημείωσε, ο ίδιος έτυχε να γίνει ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου. «Όλα τα κλασικά αυτοκίνητα έχουν τη δική τους αξία. Φυσικά αν είναι κάποιο πολύ παλιό, έχει άλλη αξία. Και χρηματική και συλλεκτική και συναισθηματική. Όνειρα άπιαστα», είπε.

MINI PICK UP Μοντέλο του 1977 (φωτ.: pontosnews.gr)

Με βάση την Ελληνική Ομοσπονδία Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτων (ΦΙΛΠΑ) που είναι αποτελείται από 26 σωματεία-μέλη και εκπροσωπεί επίσημα την Ελλάδα, ακόμα και αυτοκίνητα της δεκαετίας 1980 μπορεί να θεωρηθούν κλασικά. «Βέβαια, όσο πιο παλιό είναι το αυτοκίνητο, τόσο καλύτερα», υπενθύμισε ο Γιώργος Δρακόπουλος.

Έαν κάποιος έχει ένα παλιό αυτοκίνητο μπορεί να το πάει σε μία λέσχη ή στη ΦΙΛΠΑ, να κάνει εγγραφή και να πάρει μία κάρτα γνησιότητας. «Με το που θα την αποκτήσει θα μπορεί να λάβει μέρος σε εκθέσεις, σε ράλι ή σε διάφορες εκδηλώσεις», ανέφερε.

Ο κόσμος, όπως φάνηκε και από την εκδήλωση Athens Classic Car Meeting 2021 στο Περιστέρι, τα αγαπάει αυτά τα αυτοκίνητα.

Αγαθή Χατζή

ΚοινοποίησηTweetSend
google news

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

(Φωτ. αρχείου: ΑΠΕ-ΜΠΕ)
ΕΛΛΑΔΑ

Αγρότες άνοιξαν τις μπάρες στα διόδια των Αφιδνών και της Τραγάνας επιτρέποντας την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων

21/12/2025 - 7:13μμ
Κατασχεμένες πινακίδες κυκλοφορίας (φωτ. αρχείου: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Μαρία Μαρογιάννη)
ΕΛΛΑΔΑ

Δήμος Αθηναίων: Επιστρέφονται οι πινακίδες των οχημάτων που είχε αφαιρέσει η Δημοτική Αστυνομία

21/12/2025 - 6:00μμ
(Φωτ.:  (EUROKINISSI / Σωτήρης Τρυψάνης)
ΕΛΛΑΔΑ

Αγρότες: Κλειστές οι μπάρες στα διόδια του Ωραιοκάστρου – Μοιράζουν όσπρια και κηπευτικά

21/12/2025 - 4:15μμ
(Πηγή: astynomia.gr)
ΕΛΛΑΔΑ

Κηφισιά: Διαλευκάνθηκε ληστεία με λεία 180.000 ευρώ – Δύο συλλήψεις

21/12/2025 - 1:20μμ
Αγρότες στα διόδια Μακρυχωρίου μοίρασαν μήλα στους οδηγούς (φωτ.: EUROKINISSI)
ΕΛΛΑΔΑ

Αγρότες: Παραμένουν στους δρόμους τα τρακτέρ – Πώς θα κινηθούν οι εκδρομείς των Χριστουγέννων

21/12/2025 - 11:56πμ
(Φωτ. αρχείου: EUROKINISSI / Γιάννης Παναγόπουλος)
ΕΛΛΑΔΑ

Μέτσοβο: Πυρκαγιά στο Ανήλιο κατέκαψε δυο σπίτια, σοβαρές ζημιές προκλήθηκαν σε τρίτο

21/12/2025 - 11:28πμ
Από τις καρτ ποστάλ που περιλαμβάνονται στο ημερολόγιο του ΙΜΜΑ
ΕΛΛΑΔΑ

Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα: Ένας περίπατος στην παλιά Θεσσαλονίκη, μέσα από τις σελίδες του Ημερολογίου «Θεσσαλονικέων ενθυμήματα 1896-1912»

21/12/2025 - 10:32πμ
ΕΛΛΑΔΑ

Εύξεινος Λέσχη Νάουσας: Έτοιμη να υποδεχτεί τους Μωμόγερους των «Τσαγούσιδων» και να σηκώσει την πόλη στο πόδι

21/12/2025 - 9:06πμ
(Φωτ. αρχείου: Χριστίνα Κωνσταντάκη)
ΕΛΛΑΔΑ

Χτύπημα της ΕΛΑΣ σε κύκλωμα κλοπών αυτοκινήτων στην Αττική – Εξαρθρώθηκε συμμορία

21/12/2025 - 8:37πμ
(Φωτ.: EUROKINISSI / Δανάη Δαυλοπούλου)
ΕΛΛΑΔΑ

Καιρός: Νεφώσεις, τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες σε όλη τη χώρα

21/12/2025 - 8:08πμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

(Φωτ. αρχείου: ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Αγρότες άνοιξαν τις μπάρες στα διόδια των Αφιδνών και της Τραγάνας επιτρέποντας την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων

30 λεπτά πριν
Ο Βασίλης Καρράς σε συναυλία που έγινε την 1η Σεπτεμβρίου 2017 στο Θέατρο Πέτρας για τα 40 χρόνια του στο λαϊκό τραγούδι (φωτ.: EUROKINISSI / Λυδία Σιώρη)

Βασίλης Καρράς – Η εξομολόγηση του αδελφού του, Δαμιανού Κεσογλίδη: «Δεν μπορώ να ακούσω τα τραγούδια του»

58 λεπτά πριν
Κατασχεμένες πινακίδες κυκλοφορίας (φωτ. αρχείου: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Μαρία Μαρογιάννη)

Δήμος Αθηναίων: Επιστρέφονται οι πινακίδες των οχημάτων που είχε αφαιρέσει η Δημοτική Αστυνομία

2 ώρες πριν
Η Ντόρα Γιαννακοπούλου, τον Οκτώβριο του 2002, στην παρουσίαση του βιβλίου «Για μια ισχυρή Ελλάδα στην Ευρώπη και τον κόσμος», του τότε πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη (φωτ.: Τατιάνα Μπόλαρη/ Eurokinissi)

Πέθανε η τραγουδίστρια, ηθοποιός και συγγραφέας Ντόρα Γιαννακοπούλου

2 ώρες πριν
Στρώσιμο επίσημου τραπεζιού στην προεδρική κατοικία της Γαλλίας (φωτ.: elysee.fr)

Γαλλία: Έκλεψαν πορσελάνες κι ασημικά αξίας 40.000 ευρώ από την προεδρική κατοικία

3 ώρες πριν
(Φωτ.: Instagram gezegeningezgini)

Η Χρυσή Πύλη της Κωνσταντινούπολης: Το θρυλικό μνημείο των αυτοκρατορικών θριάμβων

3 ώρες πριν
pontosnews.gr

Ειδήσεις και άρθρα για τον Πόντο και τη Μ. Ασία, αλλά και την επικαιρότητα στην Ελλάδα, τον Κόσμο και την Ομογένεια. Πλούσια θεματολογία ποικίλης ύλης με έμφαση σε πολιτιστικά δρώμενα.

Copyright © 2025 pontosnews.gr
Made by minoanDesign

  • TAYTOTHTA
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΝΤΟΣ
    • ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
    • ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • VIDEOS
  • ΚΥΠΡΟΣ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΓΝΩΜΕΣ
    • Μάρκος Τρούλης
    • Παντελής Σαββίδης
    • Σάββας Καλεντερίδης
    • Θεόφιλος Πουταχίδης
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΜΥΝΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΠΙΣΤΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • PONTOS BLOG

Copyright © 2024 pontosnews.gr
Made by minoanDesign