Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Ο Μικρασιατικός Σύλλογος Ν. Ευκαρπίας «Ουσάκ» θα τελέσει, την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου, επιμνημόσυνη δέηση για τα θύματα της Μικρασιατικής Καταστροφή, στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Ν. Ευκαρπίας.
Το μνημόσυνο θα γίνει στις 10:00.
«Η παρουσία όλων θα τιμήσει ιδιαίτερα το Μικρασιατικό Σύλλογο “Ουσάκ” αλλά πρωτίστως τους Μικρασιάτες προγόνους μας», σημειώνει η πρόεδρος και τα μέλη του ΔΣ του Μικρασιατικού Συλλόγου.
















