Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Γυναίκα, 56 ετών, πέθανε μόλις λίγα λεπτά αφότου έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου της στο Νοσοκομείο Καλαβρύτων, όπως μεταδίδουν τα τοπικά νέα.
Η γυναίκα κατέρρευσε στον προθάλαμο αναμονής του νοσοκομείου μετά τον εμβολιασμό της και λίγο αργότερα διαπιστώθηκε ο θάνατός της. Ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα για να διαπιστωθούν τα αίτια του θανάτου της.
















