Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Με αφορμή τη 19η Μαΐου, Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, καθώς και τη συμπλήρωση 100 χρόνων, η Ένωση Ποντιακής Νεολαίας Αττικής θα στήσει στο Σύνταγμα εκθεσιακά περίπτερα με οπτικοακουστικό υλικό από τις 13 έως τις 19 Μαΐου, με σκοπό την ενημέρωση του κόσμου.
















