Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Ημερίδα για τη στρατηγική διεθνοποίησης της Γενοκτονίας του ποντιακού ελληνισμού, μέσα από τα μάτια των ιστορικών, διοργανώνει ο Σύλλογος Ποντίων Γιαννιτσών με αφορμή τα 100 χρόνια από τη Γενοκτονία, το Σάββατο 20 Απριλίου 2019 στις 19:30, στην αίθουσα του σωματείου.
Θα μιλήσουν ο Θεοδόσης Κυριακίδης («Οι βίαιοι εκτοπισμοί ως εργαλείο εξόντωσης στη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου») και ο Βλάσης Αγτζίδης («1919: Ένα έτος με ιστορική σημασία»).
















