Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Ο Σύλλογος Ποντίων Νομού Ξάνθης κόβει τη βασιλόπιτά του την Κυριακή 21 Ιανουαρίου, στις 11:30. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί και η βράβευση των μαθητών που αρίστευσαν τη σχολική περίοδο 2016-17.
















