Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Η ΣΤ’ τάξη από το A’ Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Ψυχικού διοργανώνει εκδήλωση αφιερωμένη στον ποντιακό ελληνισμό με τίτλο «Τον Πόντο ερωθύμεσα», την Τετάρτη 24 Μαΐου στις 09:00, στο Θέατρο των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού.
Στην εκδήλωση θα συμμετέχει και το Λύκειο Ελληνίδων Σπάτων.
















