Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Ο Σύλλογος Ποντίων Ν. Ξάνθης καλεί την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου στις 18:00 μπροστά από το Δημαρχείο Ξάνθης σε ειρηνική διαμαρτυρία, μ’ ένα κερί αναμμένο, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης και Αξιοπρέπειας για τα Θύματα του Εγκλήματος της Γενοκτονίας και της Πρόληψης αυτού του Εγκλήματος.
















