Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Μετά τις πολύ επιτυχημένες προβολές στο Σισμανόγλειο Μέγαρο τον Δεκέμβρη του 2015 το ντοκιμαντέρ Ρωμιοί Αρχιτέκτονες της Πόλης του αείμνηστου Γρηγόρη Οικονομίδη, θα προβληθεί ξανά την Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016, στις 18:00, στη Σχολή Γαλατά.
Η ταινία, που έγινε με τη στήριξη του Συνδέσμου Αποφοίτων Ζωγραφείου, παρουσιάζει τους σημαντικότερους Ρωμιούς αρχιτέκτονες και καλφάδες της περιόδου και μαζί δείχνει κάποια από τα σωζόμενα έργα τους.
















