Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Την αναστολή όλων των δραστηριοτήτων του αποφάσισε το ΔΣ του Συλλόγου Ποντίων Πολυκάστρου και Περιχώρων «Οι Ακρίτες», λόγω της μεγάλης έξαρσης του κορονοϊού.
Σύμφωνα με το σωματείο, η αναστολή είναι προσωρινή.
«Θα σας ενημερώσουμε για την επαναλειτουργία των χορευτικών τμημάτων μετά τη λήξη των απαγορεύσεων που έχουν επιβληθεί στο νομό μας» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
















