Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Λουκέτο σε όλα τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα βάζει το υπουργείο Τουρισμού, στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό των κρουσμάτων του κορονοϊού. Η απόφαση θα ισχύσει από τα μεσάνυχτα της 22ας προς 23η Μαρτίου.
Γνώμονας για αυτή την απόφαση, η προστασία των εργαζομένων.
Τα ξενοδοχεία θα παραμείνουν κλειστά έως το τέλος Απριλίου. Εξαίρεση θα αποτελεί ένα ξενοδοχείο ανά πρωτεύουσα περιφερειακής ενότητας και τρία ξενοδοχεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
















