Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης άφησε την τελευταία του πνοή το βρέφος από τα Τρίκαλα, που νοσηλευόταν από τις αρχές Μαρτίου με Η1Ν1. Τον θάνατό του επιβεβαίωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η διοικήτρια του νοσοκομείου Βασιλική Παπαχριστοδούλου.
Το 18 μηνών βρέφος είχε μεταφερθεί εσπευσμένα από τα Τρίκαλα στη Θεσσαλονίκη καθώς έπασχε από τον ιό της γρίπης H1N1.
















