Τους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στους οποίους οι συνδρομητές σταθερής και κινητής τηλεφωνίας μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση για θέματα βλαβών έδωσε στη δημοσιότητα ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Όπως επισημαίνει η Ανεξάρτητη Αρχή, έχει λάβει πολλές αναφορές και παράπονα από καταναλωτές που θέλοντας να επικοινωνήσουν με τον πάροχο χρησιμοποίησαν άλλες γραμμές εξυπηρέτησης στις οποίες υπάρχει υψηλή χρέωση.
Συνήγορος του Καταναλωτή: Οι γραμμές εξυπηρέτησης πρέπει να λειτουργούν τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο, χωρίς χρέωση, από Δευτέρα έως Σάββατο. Ο δε χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 5 λεπτά.
Οι τηλεφωνικές γραμμές για την αναγγελία βλαβών που είναι διαθέσιμες για κλήσεις εντός και εκτός δικτύου, σύμφωνα με τους ίδιους τους παρόχους, είναι οι:
- Cyta Ελλάς: 13811.
- FORTHNET: 13731.
- WIND: 13700.
- OTE: 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία – Cosmote).
- VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ: 13840.
Στην επικοινωνία του με τους παρόχους ο Συνήγορος του Καταναλωτή ζήτησε οι συγκεκριμένες τηλεφωνικές γραμμές να γίνουν γνωστές στους καταναλωτές (π.χ. να αναγράφονται σε εμφανές σημείο στους λογαριασμούς ή στην ιστοσελίδα) ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.