Η μεγαλύτερη σημαία βορειοδυτική Ελλάδα βρίσκεται στην Ηγουμενίτσα. Σήμερα το πρωί στην παραλία της πόλης έγινε με τιμές η έπαρση της γαλανόλευκης, με αφορμή τους εορτασμούς για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου.
Η σημαία είναι πρωτοβουλία του τάγματος εθνοφυλακής και έχει επιφάνεια 350 τετραγωνικά μέτρα.
Η τελετή ανύψωσης της σημαίας έγινε παρουσία των τοπικών αρχών και με την μπάντα του δήμου να παιανίζει πατριωτικά εμβατήρια και στο τέλος όλοι οι παραβρισκόμενοι έψαλαν με περηφάνια τον εθνικό ύμνο.
Ο δήμαρχος της Ηγουμενίτσας Γιάννης Λώλος εξέφρασε τον ενθουσιασμό του και τόνισε πως σήμερα η ακριτική Ηγουμενίτσα στέλνει μήνυμα πατριωτισμού και εθνικής ενότητας προς όλους όσοι επιβουλεύονται την εθνική ακεραιότητα και τα συμφέροντα της Ελλάδας.
- ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ.















