Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο προέκυψε μετά τις αρχαιρεσίες της Κυριακής 11 Μαρτίου, στην Ένωση Ποντίων Μενεμένης «Ο Εύξεινος Πόντος».
Η νέα σύνθεση του ΔΣ είναι η εξής:
- Πρόεδρος: Γεώργιος Καζαντζίδης
- Αντιπρόεδρος: Εμμανουήλ Θεοφυλακτίδης
- Γ. Γραμματέας: Συμέλα Αμανατίδου
- Ταμίας: Γεωργία Παυλίδου
- Υπεύθυνος Νεολαίας: Ραφαήλ Αθανασιάδης
- Μέλος: Ουρανία Κυριλλίδου
- Μέλος: Δημήτριος Νικολαΐδης, Μωυσής Τσανίδης, Βιόλα Μελικίδου.
















