Η αλυσίδα Γερμανός «ακούει» τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και μπαίνει στην καρδιά της τεχνολογίας, υπηρετώντας το νέο της όραμα να γίνει ο αγαπημένος προορισμός για προϊόντα και λύσεις τεχνολογίας λανσάροντας μια σειρά από με νέα high tech προϊόντα στα ανανεωμένα καταστήματά της. Στη νέα γκάμα των προϊόντων της θα βρείτε νέες high tech συσκευές και περισσότερα smart gadgets (wearables, VR glasses, drones, action cameras, 4K/HD cameras, smart τηλεοράσεις, gaming και κονσόλες).
Συσκευές που διευκολύνουν τη ζωή των χρηστών και αλλάζουν τον τρόπο που ζουν την τεχνολογία, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
Παράλληλα, δημιουργούν βιωματικές γωνιές, στις οποίες οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν σε πραγματικό χρόνο προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, συσκευές και παιχνίδια, να τα συγκρίνουν, να σερφάρουν με απίστευτες ταχύτητες και να ζήσουν μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία.
Τα ανανεωμένα καταστήματα Γερμανός σχεδιάστηκαν με στόχο να βάλουν τον πελάτη στην καρδιά της τεχνολογίας, προσφέροντας μία συναρπαστική εμπειρία. Περιλαμβάνουν διακριτές ζώνες που αναδεικνύουν τις προϊοντικές κατηγορίες και την πλούσια γκάμα, με ψηφιακή σήμανση, διαδραστικές οθόνες αφής και live demos των προϊόντων.
Μέσα στο 2016 θα ανανεωθούν πλήρως 100 καταστήματα του δικτύου, ενώ το έργο θα συνεχιστεί εντατικά καθ’ όλη τη διάρκεια του 2017.
Παράλληλα, τα καταστήματα Γερμανός συνεχίζουν να επενδύουν στην εκπαίδευση των πωλητών τους, ώστε οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη.
«Στον Γερμανό ακούμε τις ανάγκες των πελατών μας, ακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις, αλλάζουμε συνεχώς για να γινόμαστε καλύτεροι. Όραμά μας είναι να βάζουμε τον πελάτη στην καρδιά της τεχνολογίας και σκοπός μας είναι να παρέχουμε ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει τεχνολογικά σε κάθε γειτονιά, σε κάθε πελάτη, με την ίδια ποιότητα και αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τα καταστήματα Γερμανός όλα αυτά τα χρόνια», δήλωσε σχετικά ο Κώστας Νεμπής, Chief Commercial Officer Consumer Segment του Ομίλου ΟΤΕ.
Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία ανανέωσε το λογότυπό της για να ανταποκρίνεται στην νέα εποχή και παρουσίασε τη νέα της καμπάνια που βασίζεται σε ένα ιδιαίτερο πείραμα.
Έξι άτομα ζουν διαφορετικές εμπειρίες σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας, ενώ την ίδια στιγμή ένας παλμογράφος καταγράφει την εξέλιξη των παλμών της καρδιάς τους. Ολόκληρο το πείραμα και το… making of φιλοξενούνται στο heartbeats.gr, όπου ο καθένας μπορεί να βιώσει τις ίδιες 360ο εμπειρίες σε smartphone ή tablet.