Οι έφηβοι που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια είναι πιθανότερο να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, σύμφωνα με νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Αυστραλία από το Βασιλικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μελβούρνης (RMIT).
Όπως φαίνεται, οι μαθητές που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια σε καθημερινή βάση, έχουν καλές επιδόσεις στα μαθηματικά, τα αντικείμενα των επιστημών, αλλά και το διάβασμα.
«Οι μαθητές που παίζουν καθημερινά παιχνίδια στο διαδίκτυο έχουν καλύτερες επιδόσεις κατά 15 μονάδες από το μέσο όρο στα μαθηματικά και κατά 17 μονάδες από τις μέσες μαθητικές επιδόσεις στα επιστημονικά αντικείμενα», σύμφωνα με τον Άλμπερτ Πόσο του RMIT που συμμετείχε στην επιστημονική έρευνα.
«Όταν παίζεις διαδικτυακά παιχνίδια, επιλύεις προβλήματα προκειμένου να μετακινηθείς στο επόμενο επίπεδο και αυτό σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις τόσο γενική γνώση, όσο και μαθηματικές γνώσεις, αλλά και γνώσεις από την επιστήμη και την ανάγνωση των γνωστικών αντικειμένων που έκανες στη διάρκεια της ημέρας» διευκρίνισε ο επιστήμονας.
Η έρευνα δεν ασχολήθηκε καθόλου με θέματα εθισμού των εφήβων στα διαδικτυακά παιχνίδια.