Ξεκίνησε την Πέμπτη 28 Ιουλίου και ολοκληρώνεται το Σάββατο, 30 Ιουλίου, η διερυμένη επικοινωνιακή δράση για τη Λέσβο, με στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προσέλκυση επισκεπτών, καθώς οι αυξημένες προσφυγικές ροές λειτούργησαν ως τροχοπέδη στην αύξηση της τουριστικής κίνησης, όπως τονίζουν φορείς του νησιού. Γι’ αυτό τον λόγο, έχει στηθεί στην πλατεία Συντάγματος ειδικό περίπτερο από τους φορείς του νησιού (Δήμος Λέσβου, Επιμελητήριο Λέσβου και Ομοσπονδία Λεσβιακών Συλλόγων Αττικής), όπου εκπρόσωποί τους ενημερώνουν τους υποψήφιους επισκέπτες για τις ομορφιές και τις παροχές του νησιού.
Για την προσέλκυση, μάλιστα Ελλήνων και ξένων, οι ξενοδόχοι προσφέρουν εκπτώσεις έως και 50% στα καταλύματά τους, ενώ μεγάλες εκπτώσεις έχουν ανακοινωθεί και στα έξοδα μετάβασης στο νησί.
Το περίπτερο επισκέφθηκε την πρώτη ημέρα λειτουργίας του ο γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος και ενημέρωσε τους διοργανωτές της δράσης για τις προσπάθειες που καταβάλλει ο ΕΟΤ με σκοπό την προβολή του νησιού στο εξωτερικό.
Η εν λόγω εκστρατεία για την τουριστική προβολή της Λέσβου αποτελεί συμπληρωματική ενέργεια της καμπάνιας που γίνεται στο μετρό της Αθήνας, ως προσφορά της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.