Για μια ακόμη φορά ο ΟΠΑΠ πρωταγωνίστησε σε τρεις διαφορετικές τελετές απονομής βραβείων αναφορικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και 2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες. Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων δύο ετών στους τομείς της ψηφιακής παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας.
Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.
Στα βραβεία Dime ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher, λαμβάνοντας τα παρακάτω βραβεία:
- GOLD βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Μedia» για το ΟΠΑΠ διαδρομή προσφοράς – digital activation, για τον Μαραθώνιο 2015.
- SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign» για την καμπάνια Facebook για την επίσημη εφαρμογή του ΟΠΑΠ (OPAPP).
- SILVER βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το ΣΚΡΑΤΣ – Google hangout με τον Βασίλη Σπανούλη.
Οι βραβευθέντες στα DIME awards: Β. Κατσικάδης (SEM specialist), Χρ. Φωτεινοπούλου (Head of digital communications),
Π. Μπάσιος (Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics),
Στ. Μαργαριτόπουλος (Digital marketing specialist)
Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέα για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα έλαβε:
- Gold στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το app της διαδρομής προσφοράς 2015.
- Silver στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» για το OPAPP.
- Silver στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια της διαδρομής προσφοράς 2015.
- Bronze στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το OPAPP.
- Bronze στην κατηγορία «Digital Channels Integration» για το ΣΚΡΑΤΣ Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη.
- Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την Facebook καμπάνια του OPAPP.
- Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια του OPAPP.
Επίσης ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με τη Newtons Laboratory.