Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την αποφυγή ουρών στα γραφεία του ο ΟΑΕΔ ανακοίνωσε μια σειρά από υπηρεσίες του που από τις 4 Ιανουαρίου του 2016 θα γίνονται ηλεκτρονικά.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο ΟΑΕΔ, η τρίμηνη Ανανέωση Δελτίου Ανεργίας, οι αιτήσεις για τα Ειδικά Εποχικά Βοηθήματα, Ειδικά Βοηθήματα Ανεργίας, Παροχές Μητρότητας είναι μερικές από τις σημαντικότερες υπηρεσίες για τις οποίες η διαδικασία πρόσβασης αλλάζει.
Για την εξυπηρέτησή τους, οι συναλλασσόμενοι είτε θα πιστοποιούνται ως χρήστες στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ είτε θα απευθύνονται σε ένα Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών, έχοντας μαζί τους ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Οι σχετικές οδηγίες για εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr) καθώς και στη σελίδα του Οργανισμού στο Facebook. Εγκύκλιος για την μετάβαση στην αποκλειστικά ηλεκτρονική παροχή υπηρεσιών του ΟΑΕΔ έχει αποσταλεί σε όλα τα ΚΠΑ του ΟΑΕΔ, στα οποία από τις 4 Ιανουαρίου θα γίνεται και διανομή σχετικού πληροφοριακού υλικού.