Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Κατόπιν αρχαιρεσιών που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου στο Σύλλογο Ποντίων Φοιτητών Λάρισας αναδείχθηκε και συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο ΔΣ του συλλόγου ως εξής:
- Πρόεδρος: Γαρυφαλιά Παλαιολόγου
- Αντιπρόεδρος: Στάθης Μακρίδης
- Γεν. Γραμματέας: Μαρία Τσάλμα
- Ταμίας: Όλγα Παντικίου
- Ειδ. Γραμματέας: Ελένη Αρετάκη
- Μέλος: Ηλίας Παρχαρίδης
- Μέλος: Σταύρος Παπαδόπουλος
















