Καλύτερα να… τουιτάρεις παρά να σκοράρεις! Τουλάχιστον αν είσαι Κριστιάνο Ρονάλντο. Όπως φαίνεται από μελέτη της αμερικανικής υπηρεσίας ψηφιακού μάρκετινγκ Opendorse, ο Πορτογάλος σταρ των γηπέδων είναι ο πιο κερδοφόρος αθλητής στο Twitter καθώς κάθε tweet του, τού αποφέρει 230.000 ευρώ!
Ο επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης οφείλει αυτή την οικονομική επιτυχία στη μεγάλη κοινότητα των φαν του που είναι εξαιρετικά δραστήρια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της γαλλικής εφημερίδας Le Figaro ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι το πιο «αγαπημένο» πρόσωπο στο Faceboοk, ακόμα και από τη Σακίρα, με 107 εκατομμύρια φαν.
Στο Twitter περισσότεροι από 37 εκατομμύρια άνθρωποι ακολουθούν την επικαιρότητα στην ιστοσελίδα του «CR7», που χάρη σε αυτή την τεράστια δεξαμενή από φαν προσελκύει τις φίρμες και εκτοξεύει τις τιμές.
Ενδιαφέρον για το θέμα έχει η τοποθέτηση του Κριστόφ Λεπετί, οικονομολόγου του Κέντρου Αθλητικού Δικαίου και Οικονομίας (CDES) της Λιμόζ. «Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το κοινό-στόχος είναι νέοι καταναλωτές αθλητικών ειδών. Όταν λοιπόν ο Κριστιάνο Ρονάλντο καμαρώνει τα καινούργια παπούτσια του στο λογαριασμό του στο Twitter, θα υπάρχουν οπωσδήποτε οικονομικά οφέλη για τη φίρμα», αναφέρει.
Δεύτερος στη λίστα, με 125.000 ευρώ το tweet είναι ο Αμερικανός μπασκετμπολίστας Λεμπρόν Τζέιμς, ενώ τρίτος στην κατάταξη έρχεται ο Βραζιλιάνος Νεϊμάρ με 98.000 ευρώ ανά tweet που περιλαμβάνει και εμφάνιση αξεσουάρ. Ακολουθούν παίκτες του NBA, ενώ τενίστες και παίκτες του γκολφ κλείνουν την κατάταξη.
Σημειώνουμε πως ο Λιονέλ Μέσι, δεν περιλαμβάνεται στην κατάταξη αυτή διότι απλώς δεν έχει λογαριασμό στο Twitter.