Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Κρατούσε δύο ελληνικές σημαίες στα χέρια την ώρα που οι Εύζωνες περνούσαν από μπροστά του στο πεζοδρόμιο της Βασιλίσσης Σοφίας έξω από τη Βουλή.
Ο Γερμανός τουρίστας ωστόσο τράβηξε τα βλέμματα πάνω του για δύο άλλους λόγους: πρώτον για την κάμερα που είχε προσαρμοσμένη στο… κεφάλι του προκειμένου να καταγράφει τα πάντα, και δεύτερον για το μπλουζάκι του. «Είμαι Γερμανός, μην με σκοτώσετε», έγραφε στα αγγλικά!
















