Πραγματοποιήθηκαν χθες Σάββατο 2 Νοεμβρίου τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων της Ένωσης Ποντίων Ωραιοκάστρου με την παρουσία πλήθους κόσμου και φίλων. Φωτογραφίες
Στην τελετή παραβρέθηκαν ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης κ Αναστασιάδης η βουλευτής της Β΄Θεσσαλονίκης κα Μάρκου, οι αντιδήμαρχοι Ωραιοκάστρου Α. Πολυχρονίδης, Θ. Ματσουκατίδης , ο δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής παράταξης “Πολιτεία με Όραμα” Αστέριος Γαβότσης και ο δημοτικός σύμβουλος κ. Καρύδης.
Πηγή: 30imeres.blogspot.gr
Δείτε τις φωτογραφίες…










![Ο έμπορος βαφών Ναζάρ Αγά Μανούσαγκιαν με την οικογένειά του στην Αντέπ, το 1912 (φωτ.: Hraztan Tokmadjian, Ayntabi Aseghnakordzoutyunu [The Embroidery of Ayntab], τ. 1, Χαλέπι-Ερεβάν, 2015)](https://www.pontosnews.gr/wp-content/uploads/2026/06/genoktonia-armenion-antep-360x180.jpg)





