Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσουν σήμερα Τετάρτη στις 13.00, οι Πόντιοι.
Στο Υπουργείο Εργασίας στην οδό Σταδίου 23, θα συγκεντρωθούν Πόντιοι και Βορειοηπειρώτες για να διαμαρτυρηθούν για την διακοπή των συντάξεων του ΟΓΑ.
Υπενθυμίζουμε η ΟΣΕΠΕ έστειλε σχετική επιστολή στον Πρωθυπουργό.
Σχετικά άρθρα:
Οι Πόντιοι της Ευρώπης στέλνουν επιστολή στον Πρωθυπουργό
















