Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Την υποστήριξη του κόσμου θα έχει τελικά ο Άρης στα τρία επόμενα εντός έδρας ματς.
Οι «κίτρινοι» δικαιώθηκαν με την έφεση που είχαν καταθέσει αναφορικά με την ποινή που τους είχε επιβληθεί για τα επεισόδια στο ματς με τον Ατρόμητο και τελικά η δευτεροβάθμια επιτροπή της ΕΠΟ απέσυρε την τιμωρία.
Η εκπροσώπηση από τον κ. Βαγιάτο στην επιτροπή εφέσεων αποδείχθηκε η καλύτερη δυνατή για τον Άρη καθώς κέρδισε τη μάχη.
Πηγή: sport-fm.gr
















